Termeni și condiții
- Dispoziții generale
1.1. Acești termeni și condiții comerciale (denumiți în continuare „Termeni și condiții”) ai societății VEBAS holding s.r.o., IČO: 090 88 342, cu sediul social la adresa Panská 854/2, 110 00 Praga, care operează Magazinul Online (așa cum este definit mai jos) (denumit în continuare „Vânzătorul”), reglementează, în conformitate cu dispozițiile articolului 1751 alineatul (1) din Legea nr. 89/2012 Sb., Codul civil, astfel cum a fost modificat (denumit în continuare „CC”), drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante care decurg din sau în legătură cu Contractul de vânzare (denumit în continuare „Contractul de vânzare”) încheiat între Vânzător și consumator, în sensul articolului 2 alineatul (1) litera a) din Legea nr. 634/1992 Sb., privind protecția consumatorului, astfel cum a fost modificată (denumită în continuare „LPC”) (denumit în continuare „Cumpărător”) (Vânzătorul și Cumpărătorul sunt denumiți împreună „Parte Contractantă” sau „Părți Contractante”), în cadrul vânzării de bunuri prin intermediul magazinului online al Vânzătorului. Magazinul online este operat de Vânzător pe site-ul web beautymanifesto.cz (denumit în continuare „Magazinul Online”).
1.2. Acești Termeni și condiții nu se aplică în cazurile în care persoana care a achiziționat sau intenționează să achiziționeze bunuri de la Vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează în cadrul activității sale economice sau al exercitării independente a profesiei sale. Dacă se dovedește că Contractul de vânzare în conformitate cu acești Termeni și condiții a fost încheiat sau a fost intenționat a fi încheiat de o astfel de persoană, Vânzătorul are dreptul de a rezilia contractul.
1.3. Dispozițiile care diferă de acești Termeni și condiții pot fi convenite în Contractul de vânzare. Dispozițiile speciale din Contractul de vânzare prevalează asupra dispozițiilor acestor Termeni și condiții.
1.4. Prin plasarea unei comenzi în Magazinul Online, Cumpărătorul confirmă că s-a familiarizat cu acești Termeni și condiții înainte de a trimite comanda, declară că este de acord cu aceștia și acceptă fără rezerve toate prevederile acestora în versiunea valabilă și efectivă la data trimiterii comenzii.
1.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral acești Termeni și condiții. Textul versiunii complete a Termenilor și condițiilor, atât în forma actualizată, cât și în versiunile anterioare, este disponibil pe site-ul www.beautymanifesto.cz/obchodni-podminky/, permițând astfel arhivarea acestora de către Cumpărător. Această dispoziție nu afectează drepturile și obligațiile născute în timpul valabilității versiunii anterioare a Termenilor și condițiilor.
1.6. La încheierea și executarea Contractului de vânzare, Vânzătorul acționează în cadrul activității sale economice. Vânzătorul este un operator economic în sensul articolului 420 din Codul civil, care furnizează direct sau prin alți operatori economici bunuri sau servicii Cumpărătorului.
1.7. Vânzătorul nu este legat de niciun cod de conduită în raport cu Cumpărătorul, în sensul articolului 1826 alineatul (1) litera e) din Codul civil.
2. Contractul de vânzare
2.1. Propunerea de încheiere a Contractului de vânzare (oferta) este reprezentată de plasarea produselor oferite de Vânzător în magazinul online. Propunerea de livrare a produsului constituie o ofertă cu rezerva epuizării stocurilor sau a pierderii capacității Vânzătorului de a îndeplini obligațiile, iar Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că Vânzătorul nu este obligat, în cazuri justificate, în conformitate cu articolul 1732 alineatul 2 din Codul civil, să încheie Contractul de vânzare pentru produsul oferit.
2.2. Pentru a plasa o comandă, Cumpărătorul adaugă produsul ales în așa-numitul coș de cumpărături din magazinul online și completează și trimite formularul de comandă. Acest formular de comandă conține în special, dar nu exclusiv, informații despre produsul comandat, metoda de plată a prețului de cumpărare, modul dorit de livrare a produsului și informații despre costurile de ambalare și livrare (denumit în continuare „Comanda”).
2.3. Condiția valabilității Comenzii este completarea tuturor datelor și cerințelor impuse de formular. Înainte de a trimite definitiv Comanda, Cumpărătorul are posibilitatea de a verifica și modifica atât bunurile solicitate, metoda de transport și de plată, cât și toate datele introduse în Comandă. Cumpărătorul este responsabil pentru exactitatea datelor furnizate. În cazul unor date evident eronate, lipsă, incerte sau completate incorect în așa fel încât Comanda să nu poată fi considerată valabilă, Vânzătorul va solicita Cumpărătorului să completeze aceste date într-un termen rezonabil. Dacă Cumpărătorul nu completează datele în termen, Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare.
2.4. Vânzătorul are dreptul, în funcție de caracterul Comenzii (cantitatea de produse, valoarea prețului de cumpărare, costurile estimate pentru ambalare și livrare), să solicite confirmarea suplimentară a Comenzii (prin e-mail sau telefonic, pe baza datelor furnizate de Cumpărător în Comandă). Dacă Cumpărătorul nu confirmă suplimentar Comanda, Vânzătorul are dreptul să solicite plata integrală a prețului de cumpărare înainte de predarea produsului către transportator.
2.5. Contractul de vânzare este încheiat în momentul acceptării Comenzii de către Vânzător. Acceptarea Comenzii va fi confirmată Cumpărătorului printr-o notificare scrisă trimisă la adresa de e-mail furnizată în Comandă. Contractul de vânzare poate fi modificat sau anulat numai pe baza unui acord între Părțile contractante sau din motive prevăzute de lege.
2.6. Comanda Cumpărătorului este arhivată ca un Contract de vânzare încheiat timp de cel puțin cinci ani de la data încheierii, dar nu mai mult decât durata cerută de reglementările legale aplicabile, în scopul executării acesteia și păstrării evidenței în format electronic. Aceasta nu este accesibilă terților neimplicați. Informațiile despre pașii tehnici necesari pentru încheierea Contractului de vânzare sunt prezentate în acești Termeni și Condiții Generale.
2.7. Prețuri și reduceri:
2.7.1. Toate prețurile indicate în magazinul online sunt contractuale, actuale și valabile și sunt exprimate în moneda românească. Prețurile produselor sunt finale, incluzând TVA și orice alte taxe impuse de lege. Aceasta nu se aplică taxelor pentru ambalare, transport și ramburs, care sunt afișate separat în coșul de cumpărături și depind de opțiunile alese de Cumpărător.
2.7.2. Informațiile privind taxele de ambalare, transport și ramburs se aplică numai în cazul în care produsul este livrat pe teritoriul Republicii Cehe sau Slovace. Dacă Cumpărătorul solicită livrarea în afara acestor teritorii, trebuie să informeze Vânzătorul, iar această solicitare va fi considerată o ofertă nouă, pe care Vânzătorul nu este obligat să o accepte. Vânzătorul își rezervă dreptul de a stabili condițiile de livrare în afara Republicii Cehe și Slovace, care trebuie ulterior acceptate în scris de către Cumpărător pentru ca Contractul de vânzare să fie încheiat.
2.7.3. Vânzătorul solicită plata integrală a prețului de cumpărare înainte de predarea produsului către Cumpărător.
2.7.4. Toate prețurile, inclusiv cele promoționale, sunt valabile până la revocare sau epuizarea stocului. Reducerile și ofertele promoționale nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care Vânzătorul indică altfel.
2.8. Locul de livrare este adresa de livrare indicată de Cumpărător în Comandă.
2.9. Predarea produsului se consideră realizată în momentul în care transportatorul îl înmânează Cumpărătorului sau unei terțe persoane desemnate de acesta.
2.10. Dreptul de proprietate asupra produsului trece la Cumpărător în momentul recepției acestuia.
2.11. Vânzătorul poate rezilia Contractul de vânzare înainte de livrare, în termen de 14 zile de la primirea Comenzii, dacă:
- stocul a fost epuizat,
- Vânzătorul și-a pierdut capacitatea de a livra,
- livrarea este imposibilă din motive obiective legate de terți,
- produsul nu mai este fabricat sau livrat,
- Cumpărătorul nu a achitat integral prețul în termen de 3 zile de la acceptarea Comenzii,
- Cumpărătorul a încălcat un contract anterior cu Vânzătorul.
2.12. Vânzătorul va informa Cumpărătorul despre retragerea din Contract fără întârziere, prin e-mail sau la adresa poștală indicată în Comandă.
3. Vouchere cadou și coduri de reducere
3.1. Cumpărătorul poate introduce în timpul plasării Comenzii codurile de pe voucherele cadou achiziționate sau codurile de reducere oferite de Vânzător. Acestea nu pot fi combinate, dacă Vânzătorul nu indică altfel.
3.2. În cazul returnării produsului cumpărat cu un cod de reducere, Cumpărătorul nu are dreptul la rambursarea valorii codului utilizat.
3.3. Voucherele și codurile de reducere trebuie utilizate înainte de expirarea lor și nu sunt rambursabile.
3.4. Un voucher cadou sau cod de reducere nu poate fi schimbat în bani. Dacă produsul achiziționat are un preț mai mic decât valoarea voucherului, diferența nu va fi rambursată.
3.5. Dacă un voucher cadou sau un cod de reducere este utilizat în mod neconform, Vânzătorul are dreptul să-l respingă și să rezilieze Contractul de vânzare.
4. Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare
4.1. Dacă contractul de vânzare-cumpărare este încheiat printr-un mijloc de comunicare la distanță (magazin online), Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din acest contract de vânzare-cumpărare fără a oferi un motiv, în termen de 14 (paisprezece) zile de la ziua următoare celei în care Cumpărătorul sau o terță persoană desemnată de acesta (alta decât transportatorul) preia bunurile.
4.2. Pentru a exercita dreptul de retragere din contract, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul în scris cu privire la retragere (de exemplu, printr-o scrisoare trimisă printr-un operator de servicii poștale sau prin e-mail). Pentru a facilita procesul de retragere, Vânzătorul recomandă includerea numărului comenzii și a numărului contului bancar pentru returnarea fondurilor.
4.3. Cumpărătorul poate trimite notificarea de retragere la adresa de corespondență a Vânzătorului specificată în articolul 10.3 din acești Termeni și Condiții, care este disponibilă și pe magazinul online, sau prin e-mail la info@beautymanifesto.ro. Dacă Cumpărătorul trimite notificarea prin e-mail, Vânzătorul va confirma imediat primirea notificării.
4.4. Pentru respectarea termenului de 14 (paisprezece) zile pentru retragere, este suficient ca notificarea de retragere să fie trimisă de către Cumpărător înainte de expirarea termenului respectiv.
4.5. Dacă Cumpărătorul se retrage din contract, acesta trebuie să returneze sau să predea Vânzătorului, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data retragerii, toate bunurile primite, inclusiv orice cadouri oferite conform articolului 2.17 din acești Termeni și Condiții. Costurile returnării bunurilor sunt suportate de Cumpărător. Dacă bunurile nu pot fi returnate prin poștă din cauza naturii lor, Cumpărătorul suportă și costurile asociate returnării lor.
4.6. Cumpărătorul trebuie să returneze bunurile complete, inclusiv toate accesoriile furnizate, documentația completă, într-o stare intactă, curată și, dacă este posibil, în ambalajul original, în starea și valoarea în care au fost primite. În cazul produselor de consum (de exemplu, produse cosmetice, de igienă etc.), retragerea este posibilă doar dacă produsele sunt neutilizate, nedeteriorate și în ambalajul original sigilat.
4.7. Vânzătorul va returna Cumpărătorului, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la primirea notificării de retragere, toate sumele primite, inclusiv costurile de ambalare și livrare (cu excepția costurilor suplimentare cauzate de alegerea de către Cumpărător a unui alt tip de livrare decât cel mai ieftin mod standard de livrare oferit de Vânzător). Fondurile vor fi returnate în contul bancar din care a fost efectuată plata. Dacă acest lucru nu este posibil, returnarea se va face printr-o metodă convenită expres cu Cumpărătorul, fără costuri suplimentare pentru acesta.
4.8. Vânzătorul nu este obligat să returneze fondurile primite înainte ca Cumpărătorul să predea bunurile returnate sau să dovedească clar că le-a trimis Vânzătorului.
4.9. Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor cauzată de manipularea acestora într-un mod diferit decât cel necesar pentru a le verifica natura și caracteristicile. Dacă bunurile sunt parțial deteriorate, distruse sau consumate, Vânzătorul poate solicita despăgubiri și deduce valoarea acestora din suma rambursată Cumpărătorului, conform articolului 1833 din Codul Civil.
4.10. Dreptul de retragere nu se aplică, printre altele, în cazul contractelor:
4.10.1. pentru livrarea de bunuri personalizate conform cerințelor Cumpărătorului;
4.10.2. pentru livrarea de bunuri perisabile sau care, după livrare, au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri;
4.10.3. pentru livrarea de bunuri sigilate, care au fost desfăcute de Cumpărător și nu pot fi returnate din motive de igienă.5. Condițiile de livrare
5.1. Transportul și livrarea bunurilor sunt realizate prin serviciul de curierat ales de Cumpărător la plasarea comenzii.
5.2. Dacă metoda de livrare este stabilită conform unei cerințe speciale a Cumpărătorului, acesta suportă toate riscurile și costurile suplimentare asociate livrării.
5.3. Transportul, metoda de livrare, notificarea privind livrarea, termenul și locul de preluare sunt reglementate de contractul de transport și de termenii și condițiile transportatorului ales de Cumpărător.
5.4. Expedierea comenzii are loc:
5.4. 1. fără întârzieri nejustificate după primirea comenzii, dacă Cumpărătorul a ales plata la livrare;
5.4. 2. fără întârzieri nejustificate după înregistrarea plății în contul Vânzătorului, dacă Cumpărătorul a optat pentru plata prin transfer bancar sau card.Dacă produsul nu este în stoc, expedierea depinde de reaprovizionare, iar Vânzătorul va informa Cumpărătorul prin e-mail.
5.5. Cumpărătorul va fi, de regulă, informat prin e-mail despre expedierea comenzii. Dacă produsul comandat nu este în stoc, Vânzătorul va informa Cumpărătorul (prin telefon sau e-mail) și va propune o soluție alternativă. Dacă livrarea nu poate avea loc în termen de 14 zile de la încheierea contractului, Cumpărătorul poate anula comanda.
5.6. Cumpărătorul este obligat să preia bunurile livrate la adresa indicată în comandă.
5.7. Dacă, din motive imputabile Cumpărătorului, livrarea trebuie refăcută sau efectuată printr-o altă metodă, acesta va suporta costurile suplimentare aferente.
5.8. La primirea coletului, Cumpărătorul trebuie să verifice integritatea acestuia și să semnaleze imediat transportatorului orice deteriorare. Dacă ambalajul este deteriorat sau numărul de colete nu corespunde, Cumpărătorul nu este obligat să preia coletul. Dacă totuși îl preia, trebuie să menționeze deteriorarea în procesul-verbal al transportatorului.
5.9. Orice lipsă sau deteriorare a coletului trebuie notificată imediat prin e-mail la info@beautymanifesto.ro și trebuie întocmit un raport de daune cu transportatorul, care trebuie trimis Vânzătorului.
5.10. Dacă Cumpărătorul nu ridică coletul, acesta va fi returnat Vânzătorului, care poate anula comanda și deduce costurile de livrare din suma rambursată.
5.11. Riscul asupra bunurilor trece la Cumpărător la momentul predării acestora transportatorului.
5.12. Cumpărătorul dobândește drepturile asupra coletului când acesta ajunge la destinație.
5.13. Vânzătorul nu răspunde pentru întârzieri sau probleme cauzate de transportator sau de nerespectarea obligațiilor Cumpărătorului.
6. Drepturile din executarea defectuoasă (condițiile de depunere a reclamației)
6.1. Drepturile și obligațiile părților contractante privind drepturile din executarea defectuoasă sunt reglementate de dispozițiile legale aplicabile (în special prevederile articolelor 1914–1925, 2099–2117 și 2161–2174 din Codul Civil și dispozițiile relevante ale Legii privind protecția consumatorului).
6.2. Vânzătorul răspunde față de Cumpărător pentru faptul că produsul nu prezintă defecte la momentul preluării. În special, vânzătorul garantează că, în momentul în care Cumpărătorul a preluat produsul:
6.2. 1. produsul are caracteristicile convenite între părți și, în lipsa unei astfel de convenții, are caracteristicile descrise de Vânzător sau producător ori pe care Cumpărătorul le aștepta având în vedere natura produsului și pe baza publicității efectuate de aceștia;
6.2. 2. produsul este adecvat scopului declarat de Vânzător sau scopului pentru care se utilizează în mod obișnuit un produs de acest tip;
6.2. 3. produsul corespunde, prin calitate sau execuție, unui eșantion sau model convenit, în cazul în care calitatea sau execuția au fost determinate în funcție de un eșantion sau model;
6.2. 4. produsul este livrat în cantitatea, dimensiunea sau greutatea corespunzătoare; și
6.2. 5. produsul respectă cerințele prevăzute de reglementările legale.6.3. Cumpărătorul ia la cunoștință că, având în vedere natura produselor vândute (produse cosmetice), acestea nu trebuie expuse la lumina directă a soarelui și trebuie depozitate la temperaturi cuprinse între 5–25°C.
6.4. Dacă un defect se manifestă în termen de șase luni de la preluare, se prezumă că produsul era defect încă de la momentul preluării.
6.5. Cumpărătorul are dreptul să reclame un defect al produsului care apare în cazul bunurilor de consum în termen de 24 (douăzeci și patru) de luni de la preluare. Dacă pe produsul vândut, pe ambalajul acestuia, în instrucțiunile anexate produsului sau în publicitate este indicată o perioadă în care produsul poate fi utilizat, se aplică dispozițiile relevante ale Codului Civil referitoare la garanția de calitate.
6.6. Cumpărătorul va inspecta produsul cât mai curând posibil după preluare și va verifica proprietățile și cantitatea acestuia.
6.7. Cumpărătorul trebuie să notifice defectul în conformitate cu articolul 7 din acești Termeni și Condiții fără întârziere nejustificată, de îndată ce ar fi putut să-l descopere printr-o inspecție la timp și cu o grijă rezonabilă. În caz contrar, instanța nu îi va recunoaște dreptul din executarea defectuoasă. Aceeași regulă se aplică și în cazul unui defect ascuns.
6.8. Dacă Cumpărătorul nu notifică defectul produsului la timp, în conformitate cu articolul 6.5. din acești Termeni și Condiții, își pierde drepturile din executarea defectuoasă.
6.9. Cumpărătorul nu are dreptul la executarea defectuoasă și aceasta nu se aplică:
6.9. 1. pentru produsele vândute la un preț redus, în cazul defectului pentru care a fost convenit prețul mai mic; și/sau
6.9. 2. pentru uzura produsului cauzată de utilizarea obișnuită a acestuia; și/sau
6.9. 3. pentru produsele uzate, în cazul unui defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură pe care produsul îl avea la momentul preluării de către Cumpărător; și/sau
6.9. 4. dacă rezultă din natura produsului.6.10. În cazul în care un produs prezintă un defect care nu împiedică utilizarea acestuia conform destinației sale, Vânzătorul va indica acest fapt în magazinul online, împreună cu informația privind natura defectului, cu excepția cazului în care aceasta este evidentă din natura vânzării. Pentru produsele de consum uzate, se aplică perioada redusă pentru exercitarea drepturilor din executarea defectuoasă, menționată de Vânzător în magazinul online pentru astfel de produse.
6.11. Cumpărătorul nu are dreptul la executarea defectuoasă dacă, înainte de preluarea produsului, știa că acesta prezintă un defect sau dacă el însuși a cauzat defectul.
7. Modalitatea de exercitare a dreptului la executarea defectuoasă (reclamația)
7.1. Dacă produsul nu are caracteristicile prevăzute la art. 6.2 din acești Termeni și Condiții și sunt îndeplinite condițiile prevăzute la art. 6 din acești Termeni și Condiții, Cumpărătorul poate depune o reclamație cu privire la produs.
7.2. Dacă defectul produsului este remediabil, Cumpărătorul poate solicita:
7.2. 1. eliminarea gratuită a defectului (dacă acesta poate fi remediat și o altă soluție ar fi disproporționată față de natura defectului); sau
7.2. 2. livrarea unui produs nou, fără defecte (dacă acest lucru nu este disproporționat față de natura defectului); sau
7.2. 3. înlocuirea unei componente (dacă defectul afectează doar o parte a produsului); sau
7.2. 4. o reducere rezonabilă a prețului.7.3. Dacă niciuna dintre opțiunile de la art. 7.2. de mai sus nu este posibilă, Cumpărătorul poate rezilia Contractul de vânzare.
7.4. Cumpărătorul are dreptul la livrarea unui nou produs sau la înlocuirea unei componente chiar și în cazul unui defect remediabil, dacă defectul reapare după o reparație anterioară sau dacă există un număr mare de defecte. În acest caz, Cumpărătorul poate solicita:
7.4. 1. livrarea unui produs nou, fără defecte; sau
7.4. 2. înlocuirea unei componente; sau
7.4. 3. o reducere rezonabilă a prețului; sau
7.4. 4. rezilierea Contractului de vânzare.7.5. Cumpărătorul poate solicita, de asemenea, o reducere rezonabilă a prețului dacă Vânzătorul nu remediază defectul într-un termen rezonabil sau dacă remedierea ar cauza dificultăți semnificative pentru Cumpărător.
7.6. Dacă produsul are un defect și este vândut la un preț redus sau este un produs second-hand, Cumpărătorul nu are dreptul la înlocuirea produsului, dar are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului.
7.7. La livrarea unui produs nou, Cumpărătorul va returna Vânzătorului, pe propria cheltuială, produsul inițial livrat.
7.8. Pentru a exercita în mod corespunzător dreptul la executarea defectuoasă, Cumpărătorul este obligat să trimită produsul reclamat Vânzătorului la adresa: Beauty Manifesto, Komárovská 666/3, Brno 617 00. Produsul reclamat nu poate fi trimis prin ramburs. Cumpărătorul trebuie să furnizeze o descriere succintă a defectului în momentul depunerii reclamației.
7.9. La depunerea unei reclamații sau fără întârziere după notificare, Cumpărătorul trebuie să specifice ce drept dorește să exercite. Odată aleasă o opțiune, Cumpărătorul nu o mai poate modifica fără acordul Vânzătorului. Această regulă nu se aplică dacă Cumpărătorul a solicitat repararea defectului, iar acesta se dovedește a fi ireparabil. În acest caz, Vânzătorul va alege modul de soluționare a reclamației.
7.10. Dacă Cumpărătorul depune o reclamație, Vânzătorul îi va furniza o confirmare scrisă privind momentul exercitării dreptului la executarea defectuoasă, conținutul reclamației și modul de soluționare solicitat de Cumpărător.
7.11. Reclamația, inclusiv remedierea defectului, va fi soluționată fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 30 de zile de la data depunerii reclamației, cu excepția cazului în care Vânzătorul și Cumpărătorul convin asupra unui termen mai lung. Acest termen începe să curgă în ziua următoare datei la care notificarea privind exercitarea dreptului la executarea defectuoasă, împreună cu produsul reclamat, a fost livrată Vânzătorului.
7.12. După soluționarea reclamației, Vânzătorul va emite o confirmare scrisă privind data și modul de soluționare a acesteia, inclusiv confirmarea efectuării reparației și durata acesteia, sau, dacă este cazul, un motiv scris pentru respingerea reclamației.
7.13. În cazul unei reclamații justificate, Cumpărătorul are dreptul la rambursarea cheltuielilor de expediere a produsului reclamat către Vânzător, sub forma unei taxe poștale în cuantumul necesar. Părțile convin că Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului cheltuielile efectuate numai pe baza unui document fiscal care dovedește valoarea efectivă a costurilor de expediere.
7.14. În cazul unei reclamații nejustificate, Cumpărătorul nu are dreptul la rambursarea cheltuielilor legate de soluționarea reclamației și, în același timp, Vânzătorul nu are dreptul la rambursarea costurilor suportate de acesta.
7.15. Dacă Vânzătorul nu respectă termenul prevăzut la art. 6.20. din acești Termeni și Condiții, Cumpărătorul are dreptul să rezilieze Contractul de vânzare.
8. Protecția datelor personale
8.1. Vânzătorul procesează datele personale ale tuturor Cumpărătorilor săi în scopul executării Contractului de vânzare, negocierii unui astfel de contract și în scopul îndeplinirii obligațiilor legale ale Vânzătorului, în conformitate cu reglementările legale, în special Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, precum și Legea nr. 110/2019 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare („ZZOÚ”).
8.2. Mai multe informații despre prelucrarea și protecția datelor personale, inclusiv utilizarea cookie-urilor, sunt disponibile într-un document separat, Politica de confidențialitate, care poate fi accesat la următoarea adresă de internet: www.beautymanifesto.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/.
8.3. Cumpărătorul este conștient că este obligat să furnizeze datele sale personale în mod corect și adevărat și să informeze Vânzătorul fără întârzieri nejustificate despre orice modificare a datelor sale personale. Cumpărătorul confirmă și își asumă responsabilitatea că toate datele personale furnizate sunt corecte și adevărate.
9. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor
9.1. În cazul unui litigiu privind Contractul de vânzare-cumpărare între Vânzător și Cumpărător, care nu poate fi soluționat printr-un acord reciproc, Cumpărătorul poate depune o cerere de inițiere a soluționării extrajudiciare a unui astfel de litigiu la autoritatea competentă, respectiv Inspecția Comercială Cehă, IČ: 000 20 869, cu sediul la adresa Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, e-mail: adr@coi.cz, site web: http://www.coi.cz.
9.2. Cumpărătorul poate folosi, de asemenea, platforma de soluționare online a litigiilor, creată de Comisia Europeană la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
10. Dispoziții finale
10.1. În cazul în care o prevedere a acestor Termeni și condiții comerciale este declarată invalidă sau inexistentă, acest lucru nu afectează valabilitatea celorlalte prevederi ale acestor Termeni și condiții comerciale.
10.2. Contractul de vânzare-cumpărare se încheie în limba cehă. Dacă este realizată o traducere a textului Contractului de vânzare-cumpărare sau a Termenilor și condițiilor comerciale pentru nevoile Cumpărătorului, se consideră că, în cazul unui litigiu privind interpretarea termenilor, interpretarea Contractului de vânzare-cumpărare sau a Termenilor și condițiilor comerciale în limba cehă prevalează.
10.3. Datele de contact ale Vânzătorului:
- E-mail: info@beautymanifesto.ro
- Adresă de corespondență pentru livrare: VEBAS holding s.r.o., Panská 854/2, 110 00 Praga
- Adresa poștală pentru returnarea sau reclamația produselor: Beauty Manifesto, Komárovská 666/3, Brno 617 00
- Reclamațiile sunt acceptate la adresa de e-mail: info@beautymanifesto.ro
Cumpărătorul se poate adresa și autorității competente de supraveghere a statului cu reclamația sa, respectiv Inspecției Comerciale Cehe pentru domeniul activităților comerciale și Autorității pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal pentru domeniul protecției datelor personale.
10.4. Toate relațiile juridice legate de Contractul de vânzare-cumpărare sau de utilizarea magazinului online de pe site-ul www.beautymanifesto.cz sunt reglementate de legislația Republicii Cehe, iar orice litigii rezultate din aceste relații juridice vor fi soluționate de instanțele competente ale Republicii Cehe. Convenția ONU privind contractele de vânzare internațională de mărfuri (CISG) nu se aplică, conform articolului 6 al acestei convenții.
Acești Termeni și condiții comerciale, inclusiv toate părțile sale componente, intră în vigoare și își produc efectele la data de 5 mai 2020, anulând orice versiuni anterioare ale Termenilor și condițiilor comerciale, inclusiv toate anexele acestora.
