The Body Shop
Sustenabilitate, etică, diversitate și comerț echitabil – toate acestea și multe altele se îmbină în cosmeticele eco britanice ale brandului The Body Shop. Încercați, de exemplu, iconicul unt de corp și descoperiți frumusețea născută din responsabilitate, bunătate și iubire.
Cu vorbele fondatoarei The Body Shop, Anita Roddick: „Cred că afacerile pot fi distractive și pot fi făcute cu dragoste și o dorință puternică.” Pasiunea sa antreprenorială a dus, în anul 1976, la crearea unui brand care, cu fiecare produs, împinge granițele industriei cosmetice mai aproape de natură, fără falsitate și fără a renunța vreodată la valorile sale. Acestea sunt, în primul rând, sustenabilitatea, diversitatea și comerțul comunitar. The Body Shop colaborează cu mici producători și fermieri din toate colțurile lumii, care investesc aceeași grijă în materiile prime cultivate precum brandul în produsele sale, iar în schimb, ajută comunitățile locale să crească și să prospere.
Cosmeticele create cu delicatețe de The Body Shop sunt rezultatul unei relații de încredere între lumea modernă a frumuseții și „know-how”-ul culturilor exotice. Au luat naștere din respect, au reușit datorită respectului și continuă să meargă mai departe cu respect, către clienți fericiți!
